dimarts, 27 de gener del 2009

Donde Quien "que se identifique"


4 comentaris:

F.I.M. ha dit...

SOM JO !!! SOM JO !!! Quina il·lusió més gran, veure totes aquestes fotos, que si be, no tinc un record directe dels fets i de la gent, sí tinc el record de haver mirat i remirat aquestes fotografies (tot i que cuasi totes son de abans de jo haver nascut), i a través de aquestes fotografies tenc el record de la meva infantesa, de les coses que sempre m'han contat els meus pares en Jordi i na Paqui... com aquella "malifeta" que alguns hem feieu de petita deixantme a dalt d'un armari, son molt bons records,... GRACIES.

Anònim ha dit...

Jo soc el del armari, Nuri, però crec que ara no podria pas.
Un peto ben gros.
Jordi

F.I.M. ha dit...

Ara li podries fer als meus fills... però el gran ja pesa uns 25 kg i el petit 17...del meu pes millor no en parlem.
Petons.
Nuria

Anònim ha dit...

Dons, molt am semble, que tampoc podria :-((.
Son coses de la edat :-)), de fat ja no puc amb les meves filles. Clar que l`Elisenda te 16 anys i la Georgina avui en fa 10.
Petons